Ακούω και διαβάζω τις τελευταίες ώρες για την προσπάθεια της κυβερνήσεως μέσω της τροπολογίας που κατέθεσε και ψήφισε στη Βουλή για να σωθούν από τον υποβιβασμό ο ΠΑΟΚ και η Ξάνθη.
Η τροπολογία αυτή που ψηφίσθηκε εφόσον ερμηνευτεί και εφαρμοστεί από τον Αθλητικό Δικαστή που θα δικάσει την υπόθεση, ασχέτως ποιός από τους δύο επιλεγεί, γιατί και οι δύο είναι εξαιρετικοί δικαστές, μπορεί δυνητικά να σώσει από τον υποβιβασμό και να του αφαιρεθούν 5 έως 10 βαθμοί μόνο τον ΠΑΟΚ, αφού η παράβαση που έχει καταλογισθεί εις βάρος του ΠΑΟΚ είναι παράβαση νόμου και όχι κανονισμού της ΕΠΟ και ως επιεικέστερος νόμος η ψηφισθείσα σήμερα τροπολογία εφαρμόζεται υποχρεωτικά.
Όσον αφορά την Ξάνθη όμως δεν είναι δυνατόν η τροπολογία που ψηφίσθηκε να την σώσει γιατί το πόρισμα – δεσμευτική εισήγηση της Ε.Ε.Α., βάσει του οποίου ανακλήθηκε το πιστοποιητικό συμμετοχής της Ξάνθης αναφέρει ρητώς ότι η ανάκληση του πιστοποιητικού συμμετοχής της Ξάνθης ανατρέχει αναδρομικώς στον χρόνο που έγινε η παράβαση, δηλαδή πριν από την έναρξη του τρέχοντος πρωταθλήματος, όχι από την στιγμή που εκδόθηκε η απόφαση (27/1/2020) αλλά αναδρομικά από τότε που διεπράχθη η παρανομία (δηλαδή πριν από την έναρξη του τρέχοντος πρωταθλήματος), δηλαδή στην Ξάνθη δεν έχει χορηγηθεί ποτέ πιστοποιητικό συμμετοχής και η συμμετοχή της στο τρέχον πρωτάθλημα είναι νομικά άκυρη, αφού το πιστοποιητικό συμμετοχής που της χορηγήθηκε προ της ενάρξεως του τρέχοντος πρωταθλήματος ήταν προϊόν της διαπράξεως εις βάρος των μελών της Ε.Ε.Α. του κακουργήματος της υφαρπαγής ψευδούς βεβαιώσεως όπως ρητώς αναφέρεται στο διατακτικό του πορίσματος αποφάσεως της Ε.Ε.Α της 27/1/2020.
Επειδή η μόνη αρμόδια αρχή για την χορήγηση και την ανάκληση του πιστοποιητικού συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Super League είναι η Ε.Ε.Α.
Επειδή η Ε.Ε.Α. ανακάλεσε το πιστοποιητικό όπως είναι η μόνη αρμόδια να το αποφασίσει λόγω της κακουργηματικά παράνομης συμπεριφοράς της διοικήσεως της Ξάνθης.
Εν όψει των ως άνω η συμμετοχή της Ξάνθης είναι εντελώς παράνομη αφού ουδέποτε της χορηγήθηκε νόμιμο πιστοποιητικό και είναι αδύνατον όχι μόνο να συνεχίσει να συμμετέχει στο πρωτάθλημα και κακώς ορίσθηκε ο αγώνας της επομένης αγωνιστικής απέναντι στον Ολυμπιακό αλλά είναι και υποχρεωτικό να επιστραφούν στις ΠΑΕ που έχασαν βαθμούς στους αγώνες απέναντι της Ξάνθης οι βαθμοί αυτοί και να προστεθούν στην βαθμολογία τους.
Πρέπει να γίνει σαφές ότι η ανάκληση του πιστοποιητικού της Ξάνθης δεν είναι πειθαρχική ποινή αλλά είναι διοικητική κύρωση και κατά την νομική μου κρίση δεν είναι νομικά ορθή η παρέμβαση του Μονομελούς Δικαιοδοτικού Οργάνου της Super League και η Ξάνθη είναι αδύνατον από της 27/1/2020 να συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Super League και να ορίζονται οι αγώνες της αφού δεν της έχει χορηγηθεί πιστοποιητικό συμμετοχής.
Η τροπολογία αυτή που ψηφίσθηκε εφόσον ερμηνευτεί και εφαρμοστεί από τον Αθλητικό Δικαστή που θα δικάσει την υπόθεση, ασχέτως ποιός από τους δύο επιλεγεί, γιατί και οι δύο είναι εξαιρετικοί δικαστές, μπορεί δυνητικά να σώσει από τον υποβιβασμό και να του αφαιρεθούν 5 έως 10 βαθμοί μόνο τον ΠΑΟΚ, αφού η παράβαση που έχει καταλογισθεί εις βάρος του ΠΑΟΚ είναι παράβαση νόμου και όχι κανονισμού της ΕΠΟ και ως επιεικέστερος νόμος η ψηφισθείσα σήμερα τροπολογία εφαρμόζεται υποχρεωτικά.
Όσον αφορά την Ξάνθη όμως δεν είναι δυνατόν η τροπολογία που ψηφίσθηκε να την σώσει γιατί το πόρισμα – δεσμευτική εισήγηση της Ε.Ε.Α., βάσει του οποίου ανακλήθηκε το πιστοποιητικό συμμετοχής της Ξάνθης αναφέρει ρητώς ότι η ανάκληση του πιστοποιητικού συμμετοχής της Ξάνθης ανατρέχει αναδρομικώς στον χρόνο που έγινε η παράβαση, δηλαδή πριν από την έναρξη του τρέχοντος πρωταθλήματος, όχι από την στιγμή που εκδόθηκε η απόφαση (27/1/2020) αλλά αναδρομικά από τότε που διεπράχθη η παρανομία (δηλαδή πριν από την έναρξη του τρέχοντος πρωταθλήματος), δηλαδή στην Ξάνθη δεν έχει χορηγηθεί ποτέ πιστοποιητικό συμμετοχής και η συμμετοχή της στο τρέχον πρωτάθλημα είναι νομικά άκυρη, αφού το πιστοποιητικό συμμετοχής που της χορηγήθηκε προ της ενάρξεως του τρέχοντος πρωταθλήματος ήταν προϊόν της διαπράξεως εις βάρος των μελών της Ε.Ε.Α. του κακουργήματος της υφαρπαγής ψευδούς βεβαιώσεως όπως ρητώς αναφέρεται στο διατακτικό του πορίσματος αποφάσεως της Ε.Ε.Α της 27/1/2020.
Επειδή η μόνη αρμόδια αρχή για την χορήγηση και την ανάκληση του πιστοποιητικού συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Super League είναι η Ε.Ε.Α.
Επειδή η Ε.Ε.Α. ανακάλεσε το πιστοποιητικό όπως είναι η μόνη αρμόδια να το αποφασίσει λόγω της κακουργηματικά παράνομης συμπεριφοράς της διοικήσεως της Ξάνθης.
Εν όψει των ως άνω η συμμετοχή της Ξάνθης είναι εντελώς παράνομη αφού ουδέποτε της χορηγήθηκε νόμιμο πιστοποιητικό και είναι αδύνατον όχι μόνο να συνεχίσει να συμμετέχει στο πρωτάθλημα και κακώς ορίσθηκε ο αγώνας της επομένης αγωνιστικής απέναντι στον Ολυμπιακό αλλά είναι και υποχρεωτικό να επιστραφούν στις ΠΑΕ που έχασαν βαθμούς στους αγώνες απέναντι της Ξάνθης οι βαθμοί αυτοί και να προστεθούν στην βαθμολογία τους.
Πρέπει να γίνει σαφές ότι η ανάκληση του πιστοποιητικού της Ξάνθης δεν είναι πειθαρχική ποινή αλλά είναι διοικητική κύρωση και κατά την νομική μου κρίση δεν είναι νομικά ορθή η παρέμβαση του Μονομελούς Δικαιοδοτικού Οργάνου της Super League και η Ξάνθη είναι αδύνατον από της 27/1/2020 να συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Super League και να ορίζονται οι αγώνες της αφού δεν της έχει χορηγηθεί πιστοποιητικό συμμετοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου