Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Αρνείται να παραιτηθεί ο κ. Τσιαπάλας με δήλωσή του

Με δημόσια τοποθέτηση του στο προσωπικό του χρονολόγιο στο Facebook το απόγευμα του Σαββάτου (01/06) ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΛ Μπάμπης Τσιαπάλας δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να παραιτηθεί και παραμένει στην ομάδα της "καρδιάς" του όπως αναφέρει έτοιμος να συνεχίσει να προσφέρει ότι και όσο μπορεί τιμώντας τον μεγαλομέτοχο Αλέξη Κούγια.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Μπάμπη Τσιαπάλα:

"Ευχαριστώ από καρδιάς τους φιλάθλους μας σε όλη την Ελλάδα για την στήριξη τους.

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συμπολίτες μας για την στήριξη τους.
Είμαι δεξιός στις πεποιθήσεις μου από τα 15 μου χρόνια, πρώην δεξιό στέλεχος και φυσικά δεν το έκρυψα ποτέ διά λόγων ή έργων.

Δεν έχει καμία σχέση όμως αυτό καθ' αυτό με την ομάδα της ΑΕΛ την οποία υπηρετώ τα τελευταία χρόνια.
Η ΑΕΛ είναι η καρδιά όλων των Λαρισαίων.

Το ότι στηρίζω ενεργά την Ρένα Καραλαριώτου ως Δήμαρχο Λαρισαίων δεν σημαίνει ότι διχάζω τους φιλάθλους μας.

Διχάζω τους φιλάθλους μας σημαίνει, όταν έχω 2 υποψήφιους αριστερούς μέσα στην ομάδα της ΑΕΛ και μάλιστα εκλεγμένους, ο ένας με τον Καλογιάννη και ο άλλος με τον Γκουντάρα ..και κατηγορώ τον Τσιαπάλα για διχασμό επειδή δεν συντάχθηκε με την αριστερά.

Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να διαχωριστεί η πολιτική από το ποδόσφαιρο.
Και εμένα ως δεξιό μου ζητήθηκε να βοηθήσω ενεργά τον εκ νέου Περιφερειάρχη Θεσσαλίας και την υποψήφια Δήμαρχο Λαρισαίων και αρνήθηκα ευγενικά, λόγω της ενασχόλησης μου με το Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Παραμένω λοιπόν πιστός στις αξίες και τα ιδανικά τα οποία γαλουχήθηκα από μικρό παιδί, τόσο στην πολιτική, όσο και στην ομάδα της καρδιάς μου την ΑΕΛ.

Τιμώ τον Αλέξη Κούγια ως σημερινό ηγέτη της Βασίλισσας του Κάμπου και δηλώνω ότι παραμένω στα καθήκοντα του Αντιπροέδρου της ΠΑΕ ΑΕΛ για όσο με χρειάζεται ο ίδιος και η ομάδα μας."

Με Τιμή
Μπάμπης Τσιαπάλας
Αντιπρόεδρος ΠΑΕ ΑΕΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου