Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023

Τέλος από την ΑΕΛ ο Νικολιάς

Ο Αλέξανδρος Νικολιάς έλυσε το συμβόλαιό του με την ΠΑΕ ΑΕΛ, υπήρξε διακανονισμός για κάποιες οφειλές, ενώ σε τρία χρόνια στη λαρισινή ομάδα έπαιξε 67 παιχνίδια και πέτυχε έξι γκολ. 

Στη μεγάλη κατηγορία έπαιξε 21 παιχνίδια, ενώ τα υπόλοιπα 46 ήταν στη δεύτερη κατηγορία. Πιο δύσκολη στιγμή γι’ αυτόν, όπως είπε στην εφημερίδα "Ελευθερία", ήταν όταν η ΑΕΛ έπεσε κατηγορία στον αγώνα στον Βόλο στα πλέι άουτ, χάνοντας με 3-1, ενώ καλύτερη στιγμή ήταν όταν επέστρεψαν οι φίλαθλοι στο γήπεδο μετά τον κορονοϊό, που ήταν μια δύσκολη περίοδος, καθώς και ο δεύτερος γύρος και των δύο τελευταίων χρόνων στη Super League 2. 

Στη συνέχεια είπε: «Ήταν τιμή μου που φόρεσα τη φανέλα της ΑΕΛ. Προσωπικοί λόγοι με αναγκάζουν να φύγω από την ομάδα για να είμαι στην Αθήνα, λόγοι που δεν είναι της παρούσης να εξηγήσω. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τον γενικό διευθυντή κ. Κυπαρίσση, τους προπονητές μου, τους συμπαίκτες μου, τους ανθρώπους των γραφείων τους απλούς φιλάθλους, αλλά κυρίως τον γιατρό κ. Γιώργο Μπασδέκη και τον φυσικοθεραπευτή κ. Γιώργο Ζαχαρή, που επί τρία χρόνια κάνανε υπεράνθρωπες προσπάθειες, όπως και για όλους, για να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και ετοιμοπόλεμος. Περισσότερο όμως, ευχαριστώ τον φίλαθλο κόσμο που από την πρώτη στιγμή ήταν κοντά μου, μας αγκάλιασε τόσο εντός όσο και εκτός έδρας. Εύχομαι η αγάπη του κόσμου να έχει και αγωνιστική ανταπόδοση με την επιστροφή της ομάδας εκεί που της αξίζει, στη μεγάλη κατηγορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου