Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Κούγιας: «Απορρίφθηκαν οι προτάσεις για Κρίστινσον»

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΛ Αλέξης Κούγιας μίλησε στο SDNA και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων για την ψήφο εμπιστοσύνης στον Μιχάλη Γρηγορίου και για τις τρεις προτάσεις που «έσκασαν» στον Πηνειό για την πώληση του Έγκμουντουρ Κρίστινσον.

Αναλυτικά ο Αλέξης Κούγιας: 

«Για την επέκταση της συνεργασίας με τον Μιχάλη Γρηγορίου που ολοκληρώθηκε εν μέσω της πανδημίας και σε μια περίοδο που δεν κουνιέται φύλλο στα εσωτερικά των ομάδων.

«Μπορεί να βρισκόμαστε εν μέσω της πανδημίας, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν ασχολούμαι με την οικογένειά μου, το γραφείο μου το αντικείμενο της δουλειάς μου και την ομάδα μου.

Μάλιστα τώρα έχω και περισσότερο χρόνο να ασχολούμαι με την ΑΕΛ. Συγχρόνως συμμετέχω και στο working group της Super League, όπου μου έγινε η σχετική τιμή να είμαι μαζί με τους εκπροσώπους των «μεγάλων» ΠΑΕ και να έχω μια άριστη συνεργασία μαζί τους. Το αυτονόητο λοιπόν είναι να ασχολούμαι με την ομάδα μου και την περίοδο του κορωνοϊού.

Για μένα αυτό που κρατάει όρθιες τις ομάδες είναι το νοικοκυριό. Οι ομάδες πτωχεύουν διότι οι ιδιοκτήτες τους απλώνονται περισσότερο από εκεί που τους επιτρέπουν οι δυνατότητες τους, με αποτέλεσμα να αφήνουν απλήρωτες υποχρεώσεις σε εφορία, ΙΚΑ, υπαλλήλους, παίκτες και προπονητές. Ασχολούμαι με θέματα που άπτονται του προγραμματισμού εν όψει της νέας σεζόν και έβαλα σε σειρά προτεραιότητας το θέμα του προπονητή.

Αποφασίσαμε από κοινού να συνεχίσουμε την συνεργασία μας για άλλα δύο χρόνια και με τον προπονητή μας να λαμβάνει αύξηση των αποδοχών του σε ποσοστό 30 %. Συγχρόνως συνεχίζουμε την συνεργασία μας και με όλα τα μέλη του τεχνικού τιμ και πάμε στα επόμενα βήματα. Αυτή την στιγμή η ΑΕΛ έχει 32 ποδοσφαιριστές και ο προπονητής θέλει ένα ρόστερ 25 παικτών.

Όταν το περασμένο καλοκαίρι ξεκίνησε η συνεργασίας μας, κάποιοι νεαροί παίκτες είχαν δοθεί δανεικοί σε ομάδες μικρότερων κατηγοριών. Ορισμένοι εξ αυτών θα επιστρέψουν ενώ κάποιοι άλλοι θα φύγουν.

Στο ρόστερ μας υπάρχουν μόνο τρεις παίκτες (Μόρας, Μπέρτος, Μπάλλας) που τα συμβόλαιά τους λήγουν το καλοκαίρι. Έχοντας διατηρήσει τον κορμό των παικτών και τον ίδιο προπονητή για δεύτερη σερί χρονιά, μπορούμε να αισιοδοξούμε για το μέλλον της ΑΕΛ. Η διατήρηση ενός βασικού κορμού και του ίδιου προπονητή, ήταν αυτό που είχα βάλει ως στόχο όταν πριν από πέντε χρόνια αναλάμβανα τις τύχες αυτή της ομάδας».

«Τις τελευταίες ημέρες φημολογείται πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τον Κρίστινσον από κλαμπ του εξωτερικού.

«Έχουμε γίνει αποδέκτες τριών προτάσεων για τον Κρίστινσον, εκ των οποίων η μία προέρχεται από το εξωτερικό κι οι άλλες δύο από την Ελλάδα. Και οι τρεις απορρίφθηκαν.

Η ΑΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει τον Κρίστινσον με λιγότερα από 500.000 ευρώ. Η ΑΕΛ πουλάει ακριβά τους παίκτες της όπως απέδειξε και στην περίπτωση της μεταγραφής του Μασούρα στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου