Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Αντσουέ: «Για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου αυτή η μέρα»

Στον Pressing 90.1 FM και στην εκπομπή «Αλί, Bali και τρις…αλλοί» του Δημήτρη Πετρωτού μίλησε ο μεγάλος πρωταγωνιστής του τελικού Κυπέλλου του 2007 Ανρί Αντσουέ το φινάλε του οποίου βρήκε την ΑΕΛ και πάλι στο «θρόνο» της.

13 χρόνια πέρασαν από εκείνη τη μέρα όπου ο Ανρί Αντσουέ με το γκολ του έστειλε όλους τους φίλους της ΑΕΛ στα «ουράνια» χαρίζοντας στους «βυσσινί» το δεύτερό τους και τελευταίο έως τώρα Κύπελλο.

Αναλυτικά:

«Βρίσκομαι στο Παρίσι έχοντας αποκλειστεί εδώ λόγω του Covid19. Αλλά πιθανότητα τις επόμενες ημέρες, μόλις μου δοθεί η ευκαιρία θα επιστρέψω στη Πορτογαλία στην οικογένεια μου. Σήμερα είναι η μέρα μου! Κάθε φορά όπου έρχεται αυτήν η μέρα, θυμάμαι το πρωϊνό πριν από το παιχνίδι, θυμάμαι τι έγινε μετά το παιχνίδι, αυτή η μέρα θα μου μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου».

Ένα μήνυμα για το κόσμο…

«Για του φίλους της ΑΕΛ θα τους πω να μην ξεχάσουν ποτέ αυτή τη μέρα. Δεν ξέρω εάν θα γυρίσω ποτέ πίσω, μιας και τα συναισθήματα μου είναι τόσα δυνατά για την ομάδα αυτήν. Συναισθήματα τα οποία μόνο το ποδόσφαιρο μπορούν να σου προσφέρουν».

Τι θυμάσαι από εκείνη την ημέρα…

«Μόλις ξύπνησα πήγα και βρήκα τον φίλο μου τον Γκούγκα. Ήπιαμε μαζί καφέ, μιλήσαμε για τον αγώνα, είδαμε κάποια βίντεο. Στον αγώνα όταν ο κόουτς μου είπε να πάω για προθέρμανση, ο Γκούγκα μου είπε πως ίσως εσύ μπεις στον αγώνα. Ξέρετε στην αρχή προηγηθήκαμε και ήμασταν όλοι χαρούμενοι. Όταν ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σκέφτηκα πως είναι δύσκολο. Και μετά από αυτό ο Γκούγκα μου είπε, “Άνρι ο κόουτς σε φωνάζει να μπεις” και του είπα όχι, εσένα φωνάζει, αλλά τελικά όντως φώναζε εμένα. Δεν ήμουν έτοιμος καθώς ο προπονητής μου είχε πει πως ίσως να μην αγωνιστώ και δεν το περίμενα να παίξω. Αυτό είναι το ωραίο στο ποδόσφαιρο. Τα πάντα μπορούν να συμβούν. Τα πάντα»!

Κλείνοντας έδωσε τις δικές του ευχές για υγεία σε όλους στη Λάρισα…

«Ξυπνώντας σήμερα το πρωί έκανα καφέ και έβαλα στο κινητό μου να δω τον αγώνα εκείνον. Αυτήν την περίοδο, λόγω του Κορονοϊού, θέλω να ευχηθώ σε όλο το κόσμο στη Λάρισα να προσέχει και πιστεύω πως όλοι σας είστε καλά στη Λάρισα. Μόλις επιστρέψω στη Πορτογαλία θα τα ξαναπούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου