Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Ενσωματώθηκε στην αποστολή ο Πινακάς!

Η χθεσινή ενσωμάτωση του Δημήτρη Πινακά (τον οποίο μετέφερε ο διοικητικός Ζήσης Ντελόπουλος) στην αποστολή της ΑΕΛ στο Καρπενήσι όπου γίνεται το βασικό στάδιο της προετοιμασίας ήταν η είδηση της ημέρας, αφού το φιλικό με τον Εθνικό Άχνας ήταν μέτριο έως άσχημο με ελάχιστες φάσεις (0-0).

Ο Δημήτρης Πινακάς μίλησε στην «Ελευθερία» για την ενσωμάτωσή του λέγοντας τα εξής: «Επιστρέφω στην ομάδα μου και είμαι χαρούμενος που θα είμαι μέλος της προσπάθειας που έχει στόχο την άνοδο στη Super League 1, εκεί που πραγματικά είναι η θέση της. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου».

Η αλήθεια είναι ότι ο Πινακάς αποτελεί ίσως το καλύτερο ταλέντο που ανέδειξε η λαρισινή ομάδα τα τελευταία χρόνια και σίγουρα μόνο τυχαία δεν ήταν η οικονομική προσφορά του Ολυμπιακού.

Πάντως η παρουσία του Δημήτρη Πινακά δυναμώνει ακόμα περισσότερο τους «βυσσινί» για τη νέα χρονιά.

Στο μεταξύ δύο ακόμα παίκτες θα ενταχθούν στο έμψυχο δυναμικό της ομάδας. Ο πρώτος είναι ένα ξένο αριστερό μπακ γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας (γι’ αυτό πουλήθηκε ο Χουσίνο), που αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά, αλλά και σέντερ φορ που παίζει σε ξένο πρωτάθλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου