Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Βενετίδης: "Πάντα έχω ευχάριστα συναισθήματα όταν έρχομαι στο Αλκαζάρ"

Ο Στέλιος Βενετίδης επέστρεψε ξανά στο στάδιο Αλκαζάρ και η ΠΑΕ ΑΕΛ αποφάσισε να βραβεύσει έναν από τους παίκτες που άφησε το στίγμα του με τη «βυσσινί» φανέλα.

Μετά τη λήξη του αγώνα, ο βοηθός προπονητή της Νίκης Βόλου αναφέρθηκε στην επίσκεψή του στη Λάρισα και στο στάδιο Αλκαζάρ, ενώ εξέφρασε και τα συναισθήματά του για την ομάδα της Λάρισας.

«Είναι πάντα ωραία η επιστροφή στο Αλκαζάρ. Σήμερα ήταν για ένα φιλικό παιχνίδι, αλλά έχω έρθει και σε επίσημο. Σε μία αναμέτρηση όμως, όπως η σημερινή έχεις χρόνο να σκεφτείς κάποια πράγματα, να ζήσεις όλα τα συναισθήματα και να αναπολήσεις το παρελθόν.

Εγώ πάντα έχω ευχάριστα συναισθήματα όταν έρχομαι στο στάδιο Αλκαζάρ. Είναι ένα γήπεδο που τα τελευταία χρόνια της καριέρας μου ήταν υπέροχα. Παίξαμε εκπληκτικό ποδόσφαιρο κι αφήσαμε ένα κομμάτι και με την κατάκτηση του Κυπέλλου, αλλά αφήνοντας και το στίγμα μας γενικά στο χώρο του ποδοσφαίρου.

Εγώ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτή τη τιμή που μου έκανε η ομάδα. Το εκτιμώ αυτό και η ομάδα έχει αρχίσει να βάζει τις βάσεις για να επιστρέψει εκεί που της αξίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου