Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Επιστολή - προσωπική δήλωση Αλέξη Κούγια

Κ. Πετρωτέ,

Μου διάβασε σήμερα συνεργάτης μου, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας σας, γιατί εγώ εκ πεποιθήσεως δεν επισκέπτομαι ιστοσελίδες και όπως πολύ καλα γνωρίζετε δεν έχω ούτε facebook ούτε twitter ούτε instagram ούτε κανένα άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και με ενημέρωσε για το σημερινό σας άρθρο το οποίο αναρτήσατε στην ιδιόκτητη ιστοσελίδα σας arenalarissa.gr.

Εντελώς αυθόρμητα σας λέω ότι έχετε δίκιο και επειδή είμαι βέβαιος ότι ο κ. Φυντάνης είτε παραπληροφορήθηκε είτε παρερμήνευσε το άρθρο σας και επειδή είμαι υπέρ της ελευθεροτυπίας, αφού όπως σας είναι γνωστό καθημερινώς υπερασπίζομαι εκδότες και δημοσιογράφους εφημερίδων, περιοδικών, ιστοσελίδων, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών όλης της χώρας, σας παρακαλώ όπως αναρτήσετε και πάλι το πραγματικά ιδιαίτερα εγκωμιαστικό για τον προπονητή μας Ηλία Φυντάνη άρθρο, το οποίο η ΠΑΕ ΑΕΛ δυστυχώς, και είμαι βέβαιος λόγω είτε παραπληροφορήσεως είτε πατερμηνείας με εξώδικη πρόσκληση-επιστολή, σας ζήτησε να αποσύρετε.


Αλέξης Κούγιας


Υ.Γ. Είναι γεγονός ότι και εγώ προσωπικά είτε από συνεργάτες μου είτε από συναδέλφους σας έχω κατ' επανάληψη παραπληροφορηθεί είτε για δηλώσεις σε ΜΜΕ είτε για αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για άρθρα που με αφορούν κι έχω αντιδράσει παρορμητικά, αλλά μετά από δυόμιση χρόνια στο τιμόνι της ΑΕΛ η απόλυτη πεποίθηση μου είναι ότι "ο εχθρός είναι εκτός των τειχών" και ότι σε μια μεγάλη ιστορική ομάδα όπως η ΑΕΛ, ο οποιοσδήποτε δικαιούται να έχει για οποιονδήποτε ανήκει στην οικογένεια της ΑΕΛ τη δική του άποψη, αρκεί αυτή η διαφορετική άποψη να μη διαδίδει ψέματα, να μην εξυβρίζει και να μην θίγει τιμές και υπολήψεις.

Καλό βράδυ και όλοι μαζί την Κυριακή για τη νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου