Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Προσωπική δήλωση Αλέξη Κούγια

Προς το άγνωστο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας φιλανθρωπικού σκοπού με ειδικότητα στο στοίχημα

1 ημίχρονο – 2 τελικό με ανατροπή στο τελευταίο δεκάλεπτο

Πληροφορήθηκα από τους συνεργάτες μου στην ΠΑΕ, γιατί εγώ βρίσκομαι στην Αθήνα λόγω του λειτουργήματος μου και μόλις τώρα τελείωσα από ένα δικαστήριο, ότι μία αντρούκλα που κάνει εδώ και ένα χρόνο δίαιτα με δύο γιατρούς εκεί στον Pressing– Απόλλωνα Λάρισας (1 ημίχρονο / 2 τελικό) του Ζαγανίδη του αρχηγού του παράνομου στοιχήματος στην Λάρισα και του Αλβανού Μόντυ – Ηρακλή – Μιχάλη με την σακούλα μέχρι το επόμενο ματς με την Ξάνθη στο AEL FC ARENA θα πάει σε ειδικό γυμναστήριο με πολλά κιλά βάρη για να μας δείρει.

Θέλω να του συστήσω, αν θέλει να έχει κάποια τύχη, να έρθει με την όπισθεν.

Όσο για τους υπόλοιπους, ειδικά αυτή την μαθητάρα που δεν κατάφερε όπως εμείς τα φτωχόπαιδα να μπει σε καμία σχολή της προκοπής και καταξόδεψε τον φτωχό τον πατέρα του για να σπουδάσει στο Βελιγράδι γυμναστική για να κάνει ποδήλατο και τον άλλον τον "ρίξε μου κάνα τάλιρο στο τζουκ μποξ" για να λέω ό,τι θέλετε και να γίνω και υπεύθυνος marketing της πιο βρώμικης ποδοσφαιρικής ομάδας των Βαλκανίων μετά την Σκετερμπέου, σας λέω ότι εκεί στον ΠΣΑΤ και το ΕΣΡ όταν ακούσουν τα cd από τις εκπομπές σας και το πώς προσπαθείτε να καταστρέψετε την ΑΕΛ και ότι ο σταθμός σας ιδρύθηκε για να με βρίζετε όλοι σας δύο ώρες την ημέρα και να προσπαθείτε να καταστρέψετε την ΑΕΛ και ότι τα ¾ των εκπομπών σας ασχολούνται μόνο με το στοίχημα, τα πειθαρχικά θα πάρουν φωτιά.

Ακόμη και για αυτούς που έγιναν δόκιμοι δημοσιογράφοι στα 55.

Όποιος προσπάθησε είτε στο ποδόσφαιρο είτε στην ζωή μου να μου κάνει κακό, χωρίς να τον έχω πειράξει, είτε πήγε φυλακή είτε καταστράφηκε.

Μελετήστε λίγο την διαδρομή μου ειδικά στο ποδόσφαιρο και θα καταλάβετε.

Αλέξης Κούγιας

Υ.Γ.1   Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους οπαδούς μας, γιατί χρησιμοποιώ το site της ΑΕΛ για να απαντήσω σε αυτούς τους αισχρούς μονολόγους των τελευταίων μηνών εις βάρος μου, από τα πρόσωπα που περιγράφω παραπάνω και που έχουν το θράσος, ενώ όλη την ημέρα μιλάνε για μένα μέσω ενός ανθρώπου που τον ευεργέτησα όταν είχε χάσει την δουλειά του στο TRT, να μου απαγορεύσει να μιλήσω σε αυτό το, κατά την κρίση μου, ραδιοφωνικό βόθρο, αλλά δυστυχώς λόγω της επαγγελματικής υπεραπασχολήσεως μου δεν έχω τον χρόνο να ασχολούμαι με κανένα site και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Υ.Γ.2    Θέλω με αυτή μου την ανακοίνωση μου να ευχαριστήσω όλους εκείνους που έπαιρναν τηλέφωνο χθες το βράδυ με ονοματεπώνυμο σε  αυτούς  που περιγράφω μετά το ματς με τον Ολυμπιακό και αγανακτισμένοι από αυτά που έλεγα, τους χαρακτήριζαν γελοίους και εχθρούς της ΑΕΛ.

Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι από την επόμενη εβδομάδα το AEL RADIO 104,8 θα μπει και πάλι στην ζωή τους, ώστε να την γεμίσει με αληθινές ειδήσεις και συνεντεύξεις όλων των πρωταγωνιστών, ποδοσφαιριστών και  προπονητών όλων των ομάδων της ΑΕΛ και με ανοικτή επικοινωνία με τους αληθινούς χιλιάδες οπαδούς μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου