Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Ουάρντα: "Δεν χάνω ποτέ στο Χαριλάου"

Δηλώσεις έκανε ο Αμρ Ουάρντα για τον αγώνα με τον Άρη.

Αναλυτικά τι δήλωσε στην κάμερα της NOVA:

Για το ματς: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν μία σημαντική νίκη για την ΑΕΛ. Κάνει την πόλη της Λάρισας πολύ χαρούμενους. Αν σκόραρα ή έβγαλα ασίστ δεν έχει σημασία.

Σημαντική είναι η ομάδα και να κερδίζουμε. Κερδίσαμε σήμερα. Δεν είχαμε πρόβλημα. Είμαστε 11 με 11.

Δεν με νοιάζει αν οι άλλοι ήταν 15 χιλιάδες ή παραπάνω στην κερκίδα.

Βάλαμε τα δυνατά μας. Μετά το 2-0 το κάναμε 2-3. Είμαστε πολύ καλή ομάδα και οικογένεια».

Για το γκολ του: «Δεν χάνω ποτέ στο Χαριλάου. Ξέρω πως να κερδίζω εδώ. Είναι εύκολο όχι πολύ δύσκολο».

Για το γεγονός πως βρέθηκε η ομάδα με 2-0: «Ξεκινήσαμε λάθος. Κάναμε δύο λάθη. Δεχθήκαμε δύο γκολ και μετά κάναμε το καλύτερο. Κάναμε το 2-3 σε αυτό εδώ το γήπεδο στην Θεσσαλονίκη και επιστρέφουμε χαρούμενοι».

Για την παρουσία του στην ΑΕΛ: «Νιώθω πολύ καλά γιατί όλοι με σέβονται και με βοηθούν. Είναι σαν αδερφοί από την πρώτη μέρα που έχω έρθει εδώ. Και γι’ αυτό αγωνίζομαι γι’ αυτούς στο 100% και για όλη την Λάρισα.

Ανταποδίδω αυτή την αγάπη που μου δείχνουν στο γήπεδο. Όλη η Λάρισα είναι χαρούμενοι.

Ξέρω επίσης ότι όλοι στην Θεσσαλονίκη είναι πολύ χαρούμενοι. Το ξέρω αυτό και καταλαβαίνω το γιατί.

Ελπίζω να κερδίσουμε το επόμενο ματς».

Για το τι περιμένει: «Πριν φύγω από τον Ατρόμητο είχα πει το ίδιο. Θα δώσω τα πάντα με στόχο να βγούμε στο Europa League. Εδώ θα κάνω το ίδιο. Όλοι το αξίζουν αυτό εδώ. Από το staff μέχρι τον προπονητή. Ο ίδιος με υποδέχθηκε πολύ καλά όταν ήρθα. Απολαμβάνει το ποδόσφαιρο που παίζω και είναι πολύ έξυπνος. Γι’ αυτό τα δίνω όλα γι’ αυτόν και για την ομάδα».

Για την αντίδραση του στο γκολ: «Ήθελα να σκοράρω και να πάω στους φιλάθλους αλλά ξέρω. Δεν είμαι χαζός. Έχω κίτρινη κάρτα. Ήθελα να παίξω την άλλη βδομάδα.

Είναι κρίμα. Από το να ακούω για τον πατέρα μου, την μητέρα μου, την χώρα μου. Είναι κρίμα. Είναι μαλακίες όλα αυτά.

Και συγγνώμη. Ξέρω είναι απογοητευμένοι. Δεν απόλαυσαν την ημέρα. Αλλά εγώ είμαι καλά και η Λάρισα.

Κάθε χρόνο μου λένε σε περίμενω στο Χαριλάου. Σεβομαι τους παίκτες και την ομάδα. Ξέρω ότι είναι φανατικοί οπαδοί. Αλλά δεν αισθάνομαι καλά όταν ακούω για την οικογένεια μου και την χώρα μου. Δεν είναι καλό συναίσθημα. Από κάθε οπαδό, όχι μόνο από εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου