Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

ΑΕΛ: Παρουσιάστηκαν και δήλωσαν έτοιμοι οι νέες προσθήκες των "βυσσινί" (vid)

Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τύπου του AEL FC ARENA το μεσημέρι της Παρασκευής (02/02) παρουσία του υπεύθυνου επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΛ, Δημήτρη Παπαλέξη και του προπονητή της ομάδας, Παύλου Δερμιτζάκη η παρουσίαση των μεταγραφών της ΑΕΛ που ήρθαν να βοηθήσουν για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της ανόδου. 

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι ποδοσφαιριστές όσον αφορά τις δηλώσεις τους καθώς είναι έτοιμοι να αγωνιστούν και να συμβάλλουν στην προσπάθεια της ΑΕΛ.

Αναλυτικά ο Βίκτορ Στίνα:
«Ήμουν πέρυσι στον Πανσερραϊκό και ξέρω τι σημαίνει ΑΕΛ. Όταν δέχτηκα την πρόταση από τον προπονητή, με πολύ μεγάλη χαρά δέχτηκα την πρόταση της ομάδας. Είμαι εδώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από την άνοδο».

Αναλυτικά ο Μιχάλης Τσουμάνης:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ξανά βρίσκομαι στην ομάδα της πόλης μου και από όπου ξεκίνησα επαγγελματικά. Θέλω να βοηθήσω και εγώ σε αυτήν την προσπάθεια και στο τέλος να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί τον στόχο που είναι η άνοδος».

Αναλυτικά ο Κεχίντε Φατάι: 
«Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα και τον προπονητή για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν να με φέρουν στην ομάδα. Θεωρώ ότι είναι ένα μεγάλο κλαμπ. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω έρθει. Το πιο σημαντικό είναι να κερδίσουμε την άνοδο και να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο της ομάδας στην επόμενη κατηγορία. Γι' αυτό και είμαι εδώ».

Αναλυτικά ο Λεάντρο Μορέιρα:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα, έχω πολύ ενέργεια και ανυπομονώ να αγωνιστώ την Κυριακή».

Δείτε εδώ ολόκληρη την παρουσίαση:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου