Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Πηλαδάκης σε Κούγια: «Διαφέρουμε και σε ύψος αλλά και σε ηθικό ανάστημα»

«Το επίπεδο σου είναι γνωστά χαμηλό δεν χρειάζεται να το επιβεβαιώνεις κάθε φορά με κάθε δημόσια τοποθέτηση σου. Το ποσό που αναφέρεις αφορά συμφωνημένη χρήση με συμφωνία που ΕΣΥ πρότεινες ΕΣΥ καθόρισες και ξαφνικά ως συνήθως το έκανες επιχείρημα να με ενοχοποιήσεις ….για γέλια.

Το Λούλη μάλλον βγαίνει από το κοντούλη οπότε αφορά εσένα και όχι εμένα.

Με κατηγορείς για πράγματα που δεν είχα και δεν έχω καμία σχέση και το γνωρίζεις πολύ καλά. Η στάση ζωής μου όμως δεν μου επιτρέπει να πέφτω στο επίπεδο σου με αντίστοιχους χαρακτηρισμούς. ΕΣΥ κατηγορείς εμένα  ενώ γνωρίζουν όλοι την αγάπη και την λατρεία που εισέπραξες από όπου πέρασες. Δεν μπορώ να ακλουθώ πλέον τον δρόμο και την συμπεριφορά σου διότι διαφέρουμε και σε ύψος αλλά και σε ηθικό ανάστημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου