Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Κούγιας: «Έχω δώσει εντολή να παίξουμε κανονικά»

Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ, Αλέξης Κούγιας, σε δηλώσεις του πριν την έναρξη της αναμέτρησης Λαμία - ΑΕΛ αναφέρθηκε στο θέμα της ανάκλησης των δελτίων της ομάδας της Λάρισας λέγοντας πως όντως έχουν ανακληθεί αλλά πως οι βυσσινί θα παίξουν κανονικά καθώς η απόφαση αυτή θα καταρρεύσει.

Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε από το γήπεδο της Λαμίας για το τι μέλει γενέσθαι με την αναμέτρηση Λαμία - ΑΕΛ λίγη ώρα πριν την έναρξη της αναμέτρησης μετά την ανάκληση των δελτίων.

"Όταν φτάσαμε στο γήπεδο με πήρε τηλέφωνο ο πρόεδρος της Super League και μου είπε πως συνεδρύασε η ΕΙΜ και πως ανακλούνται όλα τα δελτία. Αυτά τα δελιτία εκδόθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και χθες. Επειδή δήθεν μια επίταγη που έληγε στις 19/1 η ΕΙΜ σήμερα το πρωί με έκτακτη συνεδρίαση ανακάλεσε τα δελτία. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι τα εξής. Πλέον οι επιταγές που αφορούν εταιρείες έχουν προσθεασμία 75 ημέρων. Αφού η ΕΠΟ δεν τη σφράγισε στις 19/1 ποιος ο λόγος να συνεδρίασει εκτάκτως. Τώρα με κυβερνητική απόφαση έχουν συνέπεια αν δεν πληρωθούν εντός 75 ημερών"

Αυτό που ήθελαν να καταφέρουν είναι πως με συνθήκες πανικού κάποιος αγράμματος και μη νομικά καταρτησμένος δεν θα χρησιμοποιούσε από τους 20 ποδοσφαιριστές τους δέκα"

Εγώ θα σας πω το εξής δεν περίμενα η ΕΠΟ αν φτάσει σε τέτοιο εξευτελισμό. Η γραμματέα της επιτροπής η κ. Κοντού έχει ένα σύζυγο τον κ. Κουτσούκη οι οποίοι είναι γνωστοί του κ. Δέδε που έχει στενή σχέση με τον Γιάννη Παπαδόπουλο τον αρχηγό της νέας εγκληματικής οργάνωσης είμαι σε αντιπαράθεση. Δεν περίμενα αυτή την αντίδραση, χθες για πρώτη φορά δημοσιοποιήθηκε αυτό το γεγονός. Δεν περίμενα ότι θα τους πιάσει τέτοιος πανικός νόμιζαν ότι θα έρθουμε να διασυρθούμε.

Η εντολή που έχω δώσει είναι να παίξουμε κανονικά με όλους τους παίκτες μας και η Λαμία η οποιοσδήποτε τρίτος ας κάνει μετά ένσταση η οποία θα καταρρεύσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου