Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

«Στεναχωριέμαι από αυτά που γίνονται στην ΑΕΛ, θα ανακοινώσω τις αποφάσεις μου»

Κρίση για τον τρόπο διαχείρισης του έμψυχου δυναμικού στον χθεσινό αγώνα ΑΕΛ-Βέροια 1-1 έκανε ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΛ Αλέξης Κούγιας (ήταν έξω φρενών μετά τη λήξη της αναμέτρησης) για την τεχνική ηγεσία αλλά και για τους ξένους παίκτες που ορισμένοι μάλλον θα αποτελέσουν γρήγορα παρελθόν, μας ενημερώνει στο κυβερνητικό ρεπορτάζ η εφημερίδα «Ελευθερία» και ο Σωτήρης Κέλλας.

Αναλυτικά η δήλωση:

«Η ομάδα έχει τραγική εικόνα και η διαχείριση που γίνεται στο έμψυχο δυναμικό είναι κωμική. Ο αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτή την κατάσταση είμαι εγώ έχω κουραστεί ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια γιατί πέρυσι δέχτηκα όλες τις εισηγήσεις των προπονητών.

Διώξανε παίκτες, παίρνανε παίκτες, το ίδιο και φέτος. Κράτησα παίκτες που δεν έπρεπε να κρατήσω και αυτό μου έχει κοστίσει περισσότερο από δύο εκατομμύρια ευρώ ειδικά με τα ακριβά συμβόλαια του Γρηγορίου που ορισμένα από αυτά τα πληρώνω ακόμα όπως του Τρούγιτς.

Πληρώνω ακόμα τα σφάλματά του Μάρκου με τους ποδοσφαιριστές σαν τον Μπάχα, σαν τον Γκαγιέχο αλλά και λάθη με το Αλκαζάρ που ενώ ήταν κατάλληλο για αγώνες και αποδεικνύεται τα τελευταία δύο χρόνια δεν μας το έδιναν.

Δεν απολαμβάνω καθόλου το ποδόσφαιρο και ενώ είμαι ένας άνθρωπος ικανοποιημένος από τη δουλειά μου από την εκτίμηση που απολαμβάνω στο χώρο της δικαιοσύνης είμαι ευτυχισμένος πατέρας κάθε μέρα στεναχωριέμαι από αυτά που γίνονται στην ΑΕΛ.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσω τις αποφάσεις μου επαναλαμβάνω αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ. Γιατί εγώ επιλέγω τους προπονητές και εγώ λόγω έλλειψης χρόνου εμπιστεύομαι αυτόν και τους συνεργάτες του.

Η ΑΕΛ έχει μηνιαίο κόστος 200.000 ευρώ με έσοδα φέτος που δεν θα ξεπεράσουν τις 400.000 ευρώ ετησίως. Οι μοναδικοί χορηγοί της ομάδας είναι οι πελάτες μου και τα εφτά χρόνια στην πόλη δεν έχω πάρει μία πινακίδα ο κορονοϊός και οι ρήτρες για την παρακολούθηση των θεατών έχουν εξαφανίσει τα διαρκείας και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πληρώνω όλα τα υπόλοιπα για να παίρνουμε αδειοδότηση Ευρώπης εάν ευχαριστιόμουν την εικόνα της ομάδας.

Σε κανένα παιχνίδι φέτος δεν ευχαριστήθηκα το ποδόσφαιρο και είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος από την συμπεριφορά όλων των ξένων παικτών. Η μόνη μου χαρά είναι όταν τα ελληνόπουλα και τα λαρισινόπουλα όποτε παίζουν έχουν καταπληκτική εικόνα και αυτό δείχνει τον δρόμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου